Fontos Tudnivalók

Minden karkötő egyedileg, eredeti ásványok felhasználásával készül. A karkötők rugalmas gumis damilra kerülnek felfűzésre.

Mivel a karkötők eredeti ásványokból készülnek, így egyes ásványoknak a színe idővel változhat a használat során. Ez a gyógyító ásványok esetén természetes, épp ez jelzi, hogy az adott ásvány „dolgozik”.

A roppantott hegyikristály fokozottan törékeny. Amennyiben leejted vagy erősen odaütöd bármihez, akkor eltörhet, valamint a használat során lehet hogy üvegesre fakul. Ez természetes folyamat.

Az ékszerek egyes fém alkatrészei idővel elszíneződnek.

Amit érdemes betartani:

• Ne használd az alábbi tevékenységek közben: mosogatás, mosás, tisztítószeres takarítás. A víz és a vegyszerek károsíthatják az ékszereket.

• Az ékszert mindig az öltözködés végén, a tusfürdő, testápoló, parfüm használata után vedd fel.

• Sportolás és/vagy intenzív mozgást igénylő tevékenység (izzadás) során ne használd!

• Fürdés, zuhanyozás, kézmosás, úszás, szauna használat alkalmával vedd le!

• Tengerben, uszodában vagy strandon ne viseld!

Garancia

Meggondolt vásárlás esetén 14 munkanap áll rendelkezésedre, hogy a terméket visszaküld hordatlan állapotában az elküldött csomagolásban. Ez esetben a szállitási költség téged terhel.

Mérési útmutató

A megfelelő karkötőméreted úgy tudod lemérni, ha egy puha mérőszalagot szorosan a csuklód köré tekersz (semmiképpen se a merev mérőszalagot használj a mérésnél).

Amennyiben nincs puha mérőszalagod, akkor használj cérnaszálat vagy egy papírcsíkot és azt tekerjed a csuklód köré, jelöld meg, vagy vágd el, majd azt egy vonalzó segítségével mérjed le. Fontos, hogy inkább felfelé „kerekítsed” az eredményt.

Tehát amennyiben 15,7 centimétert mértél, akkor az „M – 16 cm” méretet javasoljuk választani. Nem kell félni attól, hogy szoros lesz a karkötő, mert rugalmas damilra készülnek a karkötők, tehát nyúlnak.

Foxpost szolgáltatási feltételek – GYIK

Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítás díja Foxpost automatába 899 Ft, és házhoz szállítva 1890 Ft. Az utánvét összege 10 000 Ft alatt 290 Ft.

Mennyi ideig marad a csomagom az automatában?
4 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. A 4 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítjuk az átvételi időt.

Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?
Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba, ahol 5 munkanapig tároljuk. Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.

Hogyan veheti át a címzett a csomagot?
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben értesítjük a címzettet. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fogunk küldeni értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
A kiszállítást megelőzően sms-ben és e-mailben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon
Az e-mailben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. Amennyiben ezzel a lehetőséggel élsz, a két kiszálítási kísérlet közül egyet felhasználtál.

A címzett helyett más is átveheti a csomagot?
A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhoz szállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

Házhoz szállítás esetén mi történik a csomaggal sikertelen kézbesítés esetén?
A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba, ahonnan a feladó részére küldjük vissza a feladási pontra melynek költsége 1499 Ft.

Hagy a futár értesítő cédulát sikertelen kézbesítés esetén?
Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.

Hogyan vehetem át a csomagom Foxpost automatából?
Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítünk. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.
Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.
Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat.

Ha utánvétes a csomagom, hogyan tudom kifizetni?
Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor. Házhoz szállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.

Mi a teendő, ha a csomagot sérülten vettem át?
Kérünk, ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük, csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatunk.

Van lehetőség az őrzési idő hosszabbítására?
A csomagok tartási ideje 2022. december 5-től 4 naptári nap, tartási idő hosszabbítás kérést nem tudunk teljesíteni. Csúcsszezonban megnövekszik a csomagküldések száma, szeretnénk, hogy továbbra is mindenki időben megkapja a küldeményét. Automata meghibásodás esetén a csomagok tartási idejét automatikusan meghosszabbítjuk, erről minden esetben SMS-ben tájékoztatjuk ügyfeleinket.

További információ: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/